RUILEN & RETOURNEREN

HOE RETOURNEER IK MIJN PAKKETJE?

1. Retour aanmelden

Klik op de knop hieronder met 'retour aanmelden'. Doe dit binnen 45 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen. Geef aan wat de reden is van je retour- of ruilzending. Let op: vul het ordernummer in het retourportaal altijd volledig in om fouten te voorkomen.

2. Inpakken

Stop de producten die je wil ruilen of retour wil sturen in de originele doos of in een andere stevige doos. Plak het retouretiket dat je hebt ontvangen op het pakket. Vergeet niet om je oude etiket te verwijderen.

Let op: zorg ervoor dat je altijd de pakbon of een ander formulier met daarop je naam en/of ordernummer bij de doos in doet!

3. Verzend je pakketje

Zorg dat je binnen 14 dagen je pakket wegbrengt naar een Servicepoint.

4. Ruilzending of terugbetaling

Wanneer wij je retourzending ontvangen en verwerkt hebben, zorgen wij ervoor dat we je ruilzending of terugbetaling in orde maken.

5. Goodies

Indien er één of meerdere producten geretourneerd worden en je bestelwaarde onder de €100,- uitkomt dienen de goodies retour gestuurd te worden. Wanneer dit niet gebeurt zal de goodie in rekening gebracht worden. Kies je voor een ruilzending? Dan hoef je de goodies niet te retourneren.

RETOUR AANMELDEN 

WAT ZIJN DE RETOUROPTIES?

Nederland: Servicepoint PostNL €6,95
  • Retourneren bij je dichtstbijzijnde afhaalpunt
  • Print het retouretiket en plak dit op je pakket
België: Servicepoint PostNL / PostBE €9,99
  • Retourneren bij je dichtstbijzijnde afhaalpunt
  • Print het retouretiket en plak dit op je pakket

 

MEEST GESTELDE VRAGEN

  • Wat als ik mijn retouretiket niet kan printen?

- Wanneer je zelf geen printer hebt, kun je ervoor kiezen om je pakketje met DHL retour te sturen. Je hebt in dit geval geen printer nodig!

  • Zijn er producten die niet geretourneerd kunnen worden?

- Ja, hygiëne producten kunnen niet geretourneerd worden. 

  • Wat als ik mijn pakketje niet afhaal bij een servicepunt?

- Indien een pakket geweigerd wordt, of bij een Pakjegemak punt niet wordt opgehaald, wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort min €6,95,- retourkosten (€9,99,- retourkosten in België).

  • Wat zijn de voorwaarden van ruilen of retourneren?

- Meld je retour binnen 30 dagen na ontvangst aan voor een ruil- of retourzending.
- De producten in originele en ongebruikte staat zijn, in originele verpakking retour komen en het label nog bevestigd is aan het product.
- De goodies dienen naar rato mee retour gestuurd te worden indien je producten retourneert. Indien dit niet gebeurt zal de goodie in rekening gebracht worden. Voor een ruilzending hoef je geen goodie mee retour te sturen.

  • Wat zijn de kosten voor een ruil of retourzending?

- De kosten van een retourzending in Nederland bedragen €6,95. De kosten voor een retourzending vanuit België bedragen €7,95.
- Voor onderstaande uitzonderingen worden geen retourkosten in rekening gebracht*:

Je hebt een ander product ontvangen dan je hebt besteld

Het product dat je besteld hebt is kapot ontvangen

* Je dient contact met de klantenservice op te nemen voor een uitzondering op de retourzending.